top of page
  • Zdjęcie autoraWiesława Spyra

Forever a reklama

Dlaczego Forever nie reklamuje się w telewizji?



Często się zdarza, że gdy prezentujemy ofertę firmy, to dla wielu naszych rozmówców marka Forever jest nieznana. Nigdy wcześniej nie słyszeli o tej firmie. Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że 9 osób na 10 nigdy nie słyszało o Forever.


Jest takie powiedzenie, że reklama jest dźwignia handlu. Przykładem jest tu reklama firm farmaceutycznych. Jak tylko jakiś produkt pojawi się w TV, to od razu ludzie biegną do apteki, aby go kupić. Niestety tak to działa. Aptekarze nawet żartują, że nie muszę oglądać telewizji, bo wiedzą co dzien wcześniej było reklamowane.


Istotą naszej pracy jest kontakt bezpośredni. Poprzez uśmiech, pozytywne nastawienie pozyskujemy klientów i partnerów biznesowych. To my jesteśmy najlepszą reklamą. I za to firma Forever nam płaci. Gdyby Forever się reklamowało to bez wątpienia miałoby to wpływ na nasze prowizje. Naszym zadaniem jest zrobienie w miesiącu obrotu 4 punktów i nauczenie jak największej liczby osób robienia tego samego. To wszystko co oczekuje od nas firma. Istotą firmy niezmiennie od 32 lat jest kontakt bezpośrednia.


Poniżej zamieszczam cytaty liderów firmy z różnych stron świata, którzy opisują swoją prace z Forever.


Rolf Kipp (Podwójnie Diamentowy Manager z Niemiec): Od początku inwestowałem w swoją działalność – przez pierwsze lata na pokrycie osobistych potrzeb przeznaczałem minimalną część tego, co zarabiałem w FLP, a lwią część inwestowałem ponownie w firmę, aby jak już mówiłem na początku, pomóc również słabszym partnerom w dalszym rozwoju i dać im prawdziwą, realistyczną szansę w tej branży. Wszystkim tym, którzy czekają na dodatkowe gratyfikacje ze strony firmy, mówię zawsze, że każdy jest sam swoją firmą. Zawsze mówię nowym Dystrybutorom, że firma FLP wykonała swoje zadanie i rokrocznie je stale wykonuje. Daje nam do dyspozycji najlepsze produkty, których potrzebujemy do prowadzenia działalności, i udostępnia nam także wyjątkowy i najlepszy w całej branży plan marketingowy, który umożliwia nam osiągnąć takie zarobki, jakimi możemy się dzisiaj poszczycić. Dodatkowe gratyfikacje, dodatkowe rzeczy mogą pochodzić tylko i wyłącznie z mojej osobistej firmy pod moim własnym nazwiskiem. Zawsze istnieje taki palec, które wskazuje właśnie na nas, jak gdyby mówiąc: „jeżeli chcę osiągnąć więcej, jeżeli chcę dojść do czegoś większego, to ja sam muszę na to zapracować”


Andy Waring (Dystrybutor nr 4 na rynku brytyjskim i lider na tamtym rynku): Możesz zobaczyć co Forever daje. To jest największa możliwość jaką widziałem w swoim życiu. To tak bardzo zmieniło nasze życie. Muszę powiedzieć, że my pracujemy jako partnerzy Forever. Oni robią wszystko co powinna zrobić wielka firma, natomiast my wprowadzamy produkt na rynek. Co to znaczy dokładnie? My dostarczamy do klienta to co Forever oferuje. Taka jest nasza rola.

Rosita Nasseri – Darrell: Nigdy nie czuję, że wykonuję tą pracę. Podczas gdy inni zmagają się ze swoją pracą, mają zły humor i nie mogą doczekać się weekendu, a potem obawiają się kolejnego poniedziałku. To oznacza, że żyją tylko w weekendy. Jakże biedne jest to życie? Nasza praca polega na dzieleniu się produktami i możliwościami, które wnoszą coś pozytywnego do życia ludzi. Ta praca to prawdziwa radość i miłość oraz wdzięczność na wiele sposobów. Oczywiście jesteśmy spełnieni, również finansowo, ale także bardziej usatysfakcjonowani i pełni spokoju ducha, bez obawy o przyszłość.


Jayne Leach: W lutym pojawiła się nowa para Diamentowych Menedżerów w naszej grupie. John i Justina Ekperigin z Nigerii. Czy wiecie, że jest coś jeszcze bardziej zdumiewającego? Jest teraz linia czterech Diamentowych Menedżerów w jednej linii. Czy to nie jest niewiarygodne?!! Czterech Diamentowych Menedżerów w jednej linii. Każdy z nich był na czyjejś liście kontaktów. Każdy z nich był poproszony na pierwsze spotkanie biznesowe. Wiem, że żaden z nich nie powiedział od razu „tak” po pierwszym spotkaniu. Tak jak my nie powiedzieliśmy. Ktoś mówił nam, aby być wytrwałym, wytrwałym i jeszcze raz wytrwałym. Nazwaliśmy to wizją. Przyłączyliśmy się do Forever, bo wiedzieliśmy gdzie chcemy być w przyszłości.


Budowanie biznesu z Forever według Jayne Leach (Szkolenie Essentail Oils) 


Myślę, że w Nigerii firma Forever nie reklamuje sie ani na targach kosmetycznych ani w telewizji. Nie będzie tego robiła w Polsce. I nigdzie na świecie. W marketingu sieciowym reklama nie musi być dźwignią handlu, bo dystrybutorzy czyli partnerzy firmy są najlepszą reklamą.

0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page